'Abdulvahap Gazi Anma ve Cem Programı' 31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek

Sancaktar Abdulvahap Gazi Kültür Eğitim Derneği tarafından bu yıl 12'incisi düzenlenen 'Abdulvahap Gazi'yi anma, yaşatma ve cem ibadeti' programı, 31 Mayıs Pazar günü Baskil ilçesine bağlı kale köyünde gerçekleştirilecek.

Haberin Özeti

  • 12. "Abdulvahap Gazi'yi Anma ve Cem İbadeti" programı, Sancaktar Abdulvahap Gazi Kültür Eğitim Derneği tarafından 31 Mayıs Pazar günü Baskil'e bağlı Kale köyünde düzenlenecek.
  • Etkinliğe İstanbul, Malatya, Sivas başta olmak üzere Türkiye'nin birçok şehrinden yüzlerce vatandaşın katılımı bekleniyor; birlik mesajı verilecek.
  • Program kapsamında Abdulvahap Gazi Türbesi ziyaret edilecek, anma töreni ve cem ibadeti yapılacak, kurban lokmaları katılımcılara ikram edilecek.

Etkinliğe İstanbul, Malatya ve Sivas başta olmak üzere Türkiye’nin birçok şehrinden yüzlerce vatandaşın katılması bekleniyor.

Her yıl yoğun ilgi gören etkinliğe bu yıl da Türkiye'nin dört bir yanından katılım bekleniyor. Başta Elazığ olmak üzere İstanbul, Malatya ve Sivas gibi çevre ve büyük şehirlerden çok sayıda vatandaş Baskil'de bir araya gelecek.

Program kapsamında ilk olarak Abdulvahap Gazi Türbesi ziyaret edilerek anma töreni düzenlenecek. Ardından cem ibadeti gerçekleştirilecek, kesilen kurbanların lokmaları katılımcılara ikram edilecek.

Etkinliğin detaylarına ilişkin açıklamalarda bulunan Dernek Başkanı Caner Altunkara, kültürel değerleri ve inanç ritüellerini yaşatmanın önemine değindi. Başkan Altunkara, birlik ve beraberlik mesajı vererek, tüm vatandaşları 12. Sancaktar Abdulvahap Gazi’yi anma ve cem ibadeti programına davet etti.