AGD'den Siyer-İ Nebi yarışması
Anadolu Gençlik Derneği'nin Türkiye genelinde düzenlediği siyer-i nebi yarışması, Elazığ ve ilçelerinde yoğun katılımla gerçekleştirildi. yarışmada dereceye giren ortaokul öğrencilerine umre ziyareti, bisiklet ve nakdi ödüller verilecek.
Haberin Özeti
- • Anadolu Gençlik Derneği, gençlerin manevi değerlerini güçlendirmek amacıyla Türkiye genelinde "Siyer-i Nebi" yarışması düzenledi.
- • Yarışma, Elazığ merkez ve ilçelerinde ortaokul öğrencilerinin yoğun katılımıyla eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.
- • Dereceye giren öğrencilere umre ziyareti, bisiklet, çeşitli kitap setleri ve nakdi ödüller verileceği açıklandı.
Anadolu Gençlik Derneği, genç nesillerin manevi değerlerini güçlendirmek ve İslamiyet’e dair bilgilerini artırmak amacıyla yürüttüğü faaliyetler kapsamında "Ortaokullu Gençler Efendimizin İzinde" temalı Siyer-i Nebi Yarışması düzenledi.
Türkiye genelinde eş zamanlı olarak gerçekleştirilen yarışma, Elazığ merkez başta olmak üzere Keban, Palu, Arıcak, Karakoçan ve Kovancılar ilçelerinde ortaokul düzeyindeki öğrencilerin katılımıyla yapıldı. Öğrenciler, Hz. Muhammed’in hayatını konu alan soruları yanıtlayarak bilgilerini test etti.
Yarışma sonucunda dereceye giren öğrencilerin; Umre ziyareti, bisiklet, çeşitli kitap ve dergi setleri ile nakdi ödüllerle ödüllendirileceği açıklandı.
Etkinliğe dair açıklamalarda bulunan AGD Elazığ Şubesi Ortaokullar Komisyonu Başkanı Muhammed Enes Coşkun, genç nesillerde farkındalık oluşturmayı hedeflediklerini belirtti. Coşkun, milli ve manevi değerlere bağlı bir gençlik yetişmesi adına yürüttükleri çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini kaydetti.