AK Parti Elazığ Milletvekillerinden Bakan Uraloğlu'na ziyaret
Elazığ Milletvekilleri Erol Keleş, Mahmut Rıdvan Nazırlı ve beraberindeki heyet, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu makamında ziyaret etti. Görüşmede, Elazığ genelinde devam eden ve planlanan ulaşım projeleri kapsamlı bir şekilde değerlendirildi.
Elazığ heyeti, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ederek şehirde devam eden ve planlanan ulaşım yatırımlarını kapsamlı bir görüşmeyle masaya yatırdı.
Yapılan açıklamada: "Milletvekillerimiz Sayın Erol Keleş ve Sayın Mahmut Rıdvan Nazırlı ile birlikte, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ederek Elazığ’ımıza dair ulaşım yatırımlarını kapsamlı şekilde ele aldık. Görüşmemizde; Arıcak ilçemizin giriş yoluna ilişkin proje süreci, Baskil duble yolunda devam eden çalışmalar, Batı Çevre Yolu’nun Malatya bağlantısında gelinen aşama, Pertek Köprüsü projesindeki son durum, şehir merkezinde planlanan kavşak düzenlemeleri ile Palu–Kovancılar Devlet Hastanesi’ne ulaşımı sağlayacak yol başta olmak üzere ilimizde planlanan ve devam eden birçok projeyi detaylı şekilde değerlendirdik. Elazığ’ımızın ulaşım altyapısını güçlendirecek her başlığı yakından takip ediyor, şehrimizin ihtiyaçlarını ilgili merciler nezdinde kararlılıkla gündemde tutuyoruz. İlimize gösterdiği ilgi ve desteklerinden dolayı Sayın Bakanımıza teşekkür ediyoruz." İfadelerine yer verildi.