Anahtar Parti'den Vali Hatipoğlu'na ziyaret
Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı heyeti, Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu'nu makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette Elazığ'ın gündemindeki konular, vatandaşların beklentileri ve şehrin geleceğine yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alındı.
Haberin Özeti
- • Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı heyeti, Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu'nu makamında ziyaret ederek şehir gündemini ele aldı.
- • Ziyarette Elazığ'ın mevcut ihtiyaçları, çözüm bekleyen meseleler ve vatandaşların talep ve beklentileri masaya yatırıldı.
- • Parti heyeti, Elazığ'ın gelişimi için kurumlar arası iş birliği ve istişarenin önemini vurgulayarak Vali Hatipoğlu'na başarılar diledi.
ELAZIĞ’IN SORUNLARI MASAYA YATIRILDI
Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, Elazığ’ın mevcut ihtiyaçları ve çözüm bekleyen meseleleri üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı tarafından vatandaşlardan gelen taleplerin de gündeme taşındığı öğrenildi.
Heyet, şehir adına yapılacak her çalışmada ortak akıl ve istişarenin önemine dikkat çekerek, Elazığ’ın gelişimi için kurumlar arası iş birliğinin büyük önem taşıdığını ifade etti.
“ÇÖZÜM ODAKLI ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Ziyaret sonrası yapılan açıklamada, Elazığ’ın her meselesini yakından takip etmeye devam edecekleri belirtilerek, devlet kurumlarıyla uyum içerisinde çalışmanın önemine vurgu yapıldı.
Açıklamada, “Vatandaşlarımızın beklenti ve taleplerini ilgili mercilere taşımayı sürdüreceğiz. Şehrimizin kalkınması ve sorunlarının çözümü adına istişare kültürüyle hareket etmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.
VALİ HATİPOĞLU’NA TEŞEKKÜR
Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı heyeti, misafirperverliği ve nazik kabulleri dolayısıyla Vali Numan Hatipoğlu’na teşekkür ederek, görevinde başarı dileklerini iletti.