Antalya'daki Elazığlılar Peynirli Ekmek şöleninde buluştu
Antalya Elazığlılar Kültür ve Dayanışma Derneği'nin geleneksel Peynirli Ekmek Şöleni yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Antalya Elazığlılar Kültür ve Dayanışma Derneği, geleneksel Peynirli Ekmek Şöleni'ni yoğun katılımla Antalya'da başarıyla düzenledi.
- • Dernek Başkanı Ali Gül, şölenin gurbetteki Elazığlıların birlik ve beraberliğini güçlendirdiğini, kültürel değerleri yaşattığını belirtti.
- • Programa Antalya Büyükşehir, Muratpaşa, Kepez, Döşemealtı Belediyeleri ve sponsorlar destek verdi; yöresel ikramlar ve eğlenceler sunuldu.
Antalya Elazığlılar Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından düzenlenen geleneksel “Peynirli Ekmek Şöleni” yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Programa dernek üyeleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, siyasi parti yetkilileri ve çok sayıda davetli katıldı. Şölende konuşan Dernek Başkanı Ali Gül, bu tür organizasyonların gurbette yaşayan Elazığlıların birlik ve beraberliğini güçlendirdiğini belirterek, kültürel değerlerin yaşatılması adına önemli bir görev üstlendiklerini ifade etti.
Programa katkı sunan Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muratpaşa Belediyesi, Kepez Belediyesi, Döşemealtı Belediyesi, sponsorlar ve emeği geçen herkese teşekkür eden Gül, şölenin birlik ruhunu daha da pekiştirdiğini dile getirdi.
Yöresel ikramların yer aldığı programa katılanlar emeği geçenlere teşekkür etti. Program türküler ve eğlencelerle devam etti.