Başkan Şerifoğulları'ndan '1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü' mesajı

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajla tüm işçilerin bayramını kutladı.
  • Başkan Şerifoğulları, 1 Mayıs'ın işçi birlikteliğini pekiştiren kıymetli bir gün olduğunu vurgulayarak, göreve geldiklerinden beri emekçilerin yanında yer aldıklarını ifade etti.
  • Şehrin gelişiminde emek veren işçilere teşekkür eden Başkan, gelecekte de onların yanında olup birlik içinde şehre değer katacaklarını bildirdi.

Başkan Şerifoğulları yayımladığı mesajında, şu ifadeleri kullandı:

"1 Mayıs, emek ve alın terleriyle ülkemizin ve şehrimizin gelişim ve kalkınma yolculuğunun en büyük paydaşı olan işçi kardeşlerimizin birlik ve beraberliğinin güç kazandığı bir gün olma niteliğiyle son derece kıymetlidir.

Bizler göreve geldiğimiz ilk günden bugüne daima emek ve alın terini önceleyen bir anlayışla hareket ederek işçi kardeşlerimizin yanında yer aldık. Birlikte güçlü ve sağlam durarak şehrimizin yarınlarına güç kattık.

Şehrimizi daha güzel ve güçlü yarınlara taşıma noktasında özveriyle ve gayretle çalışan kardeşlerime emekleri ve gayretleri için teşekkür ediyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da daima işçi kardeşlerimizin yanında yer alarak birlik ve beraberlik içerisinde şehrimize değer katmaya devam edeceğiz. Alın teri ve emeği mukaddes kabul eden bir medeniyetin mensupları olarak tüm işçi kardeşlerimin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü canı gönülden kutluyor, sağlık ve huzur içerisinde mutlu bir gelecek diliyorum.”