Başkan Şerifoğulları personelleriyle bayramlaştı

Kurban Bayramı'nın ardından mesainin ilk gününde Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı sonrası mesainin ilk gününde belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
  • Başkan Şerifoğulları, tüm birimleri ziyaret ederek personelin bayramını kutladı ve gayretli çalışmaları için teşekkürlerini iletti.
  • Şerifoğulları, birlik ve beraberlik içinde Elazığ'a hizmet etmeye devam edeceklerini ve şehir genelindeki hizmetlerin kararlılıkla süreceğini vurguladı.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı sonrasında mesainin ilk gününde belediye personeliyle bir araya geldi.

Tüm birimleri ziyaret ederek personelin tek tek bayramını kutlayan Başkan Şerifoğulları’na bayramlaşma programında Belediye Başkan Yardımcıları ve Birim Müdürleri de eşlik etti.

Personele, gösterdikleri gayretli çalışmalar için teşekkür eden Başkan Şahin Şerifoğulları, birlik ve beraberlik içerisinde Elazığ’a hizmet etmeye devam edeceklerini vurguladı. Elazığ Belediye Başkanı Şerifoğulları ayrıca, şehrin dört bir yanında yürütülen hizmetlerin aynı kararlılık ve özveriyle sürdürüleceğini de ifade etti.