Belediye seralarında yetiştirilen bitkiler toprakla buluşuyor

Elazığ Belediyesi Cip Sera Alanı'nda üretilen mevsimlik çiçek fideleri, kent estetiğine katkı sunmak için park ve refüjlerde toprakla buluşturuluyor.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediyesi, Cip Sera Alanı'nda tohumdan yetiştirdiği mevsimlik kadife ve zinya çiçeklerini park ve refüjlere dikmeye başladı.
  • Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince yürütülen bu çalışmalarla Elazığ'ın daha renkli ve estetik bir görünüme kavuşması amaçlanıyor.
  • Kendi serasında çiçek üretimiyle ekonomik bir model oluşturan belediye, kent estetiğine katkı sağlayan dikim faaliyetlerini sürdürecek.

Elazığ Belediyesi Cip Sera Alanı’nda tohumdan üretimi gerçekleştirilen mevsimlik çiçek fideleri, toprakla buluşmaya başladı.

Elazığ Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler tarafından yürütülen peyzaj çalışmaları kapsamında parklar, orta refüjler ve kavşaklarda kadife ve zinya çiçeklerinin dikimi gerçekleştiriliyor.

Çalışmalarla Elazığ’ın daha renkli ve estetik bir görünüme kavuşması hedeflenirken özellikle yaz aylarında canlı renkleriyle dikkat çeken kadife ve zinya çiçeklerinin, park ve yeşil alanlarda görsel zenginlik oluşturması amaçlanıyor.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, ekiplerin kent estetiğine katkı sağlayan çalışmalar yürüttüğü, ayrıca Elazığ Belediyesi sera alanında üretilen çiçeklerin kullanılmasıyla da ekonomik üretim modeline örnek bir yapının hayata geçirildiği vurgulandı. Ayrıca açıklamada, çiçek dikim çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde kent genelinde devam edeceği belirtildi.