Belgrad'da gururlandıran başarı

Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da düzenlenen Uluslararası Boks Şampiyonası'nda ülkemizi başarıyla temsil eden sporcumuz Mihriban Güneri, üstün performansıyla gümüş madalya kazanarak büyük bir başarıya imza atmıştır.

Haberin Özeti

  • Mihriban Güneri, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'daki Uluslararası Boks Şampiyonası'nda üstün performans sergileyerek gümüş madalya kazandı.
  • Şampiyonayı ikinci sırada tamamlayan Güneri ile Milli Takım Antrenörleri Atalay Şenbakar ve Abdulkadir Koçak tebrik edildi.
  • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, bu başarıdan duyulan gururu dile getirerek Türk sporuna desteğin süreceğini belirtti.

Zorlu rakipler karşısında sergilediği mücadeleci ruh, azim ve disiplinle şampiyonayı ikinci sırada tamamlayan sporcumuz, hem ülkemizin hem de Türk boksunun gururu olmuştur.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada; Bu önemli başarıda emeği bulunan Milli Takım Antrenörü Atalay Şenbakar ve Abdulkadir Koçak hocalarımızı da yürekten tebrik ediyor, Türk sporuna kazandırdıkları değerli sporcular için teşekkür ediyoruz.

Uluslararası arenada dalgalanan ay-yıldızlı bayrağımızın gururunu bizlere yaşatan sporcumuz Mihriban Güneri’ni ve kıymetli antrenörlerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Sporcularımızın ulusal ve uluslararası arenalarda elde ettiği her başarı, bizler için büyük bir gurur kaynağıdır. Gençlerimizin sporla gelişimini desteklemeye, onların yanında olmaya ve Türk sporunun geleceğine katkı sunmaya kararlılıkla devam edeceğiz. Ay-yıldızlı bayrağımızı gururla temsil eden sporcumuz Mihriban Güneri’yi ve emeği geçen kıymetli antrenörlerimizi bir kez daha tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.