Çelik: Meslektaşlarımızın haklarını savunmaya devam edeceğiz

Elazığ Bingöl Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Başkanı Fariz Çelik, Elazığ-Bingöl Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odasının 36. Kuruluş yıldönümü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Haberin Özeti

  • Elazığ-Bingöl Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, 36. kuruluş yıldönümünü kutlarken Başkan Fariz Çelik bir mesaj yayınladı.
  • Oda, 1989'da 77 meslek mensubuyla kurulup bugün 320 üyeye ulaşarak Elazığ ve Bingöl'de mesleğin gelişimine önemli katkılar sağladı.
  • Çelik, meslektaşların haklarını savunmaya, mesleğin saygınlığını artırmaya ve ekonomiye değer katmaya kararlılıkla devam edeceklerini vurguladı.

Başkan Fariz Çelik mesajında şu ifadelere yer verdi: “Elazığ-Bingöl Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odamız; 13.06.1989 tarih ve 20194 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 3568 sayılı Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Kanunu ile yasal statü kazanan muhasebe mesleğinin, bölgemizde tek çatı altında temsil edilmesi amacıyla kurulmuştur. İlk olarak beş geçici yönetim kurulu üyesi tarafından kurulan ve ardından 77 meslek mensubuyla faaliyetlerine başlayan Odamız, bugün 320 üyeye ulaşarak Elazığ ve Bingöl illerinde mesleğin gelişimine, kurumsallaşmasına ve güçlenmesine önemli katkılar sağlayan güçlü bir meslek örgütü hâline gelmiştir. Kuruluşumuzdan bugüne kadar geçen süreçte; Yönetim kurulu olarak meslek mensuplarımızın hak ve menfaatlerini korumayı, mesleğimizin saygınlığını artırmayı, birlik ve dayanışma içerisinde hareket etmeyi temel ilke edindik.

Mali müşavirlik mesleğinin; devlet ile mükellef arasında köprü görevi gören, kayıtlı ekonominin güçlenmesine katkı sağlayan ve kamu maliyesinin en önemli yapı taşlarından biri olduğunun bilinciyle çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Odamız, sadece meslek mensuplarına hizmet sunan bir kurum olmanın ötesinde; eğitim faaliyetleri, sosyal projeleri, kamu kurumlarıyla yürüttüğü iş birlikleri ve mesleki dayanışma anlayışıyla bölgemizde önemli bir kurumsal yapı haline gelmiştir. Dijital dönüşüm, artan mevzuat yükü ve değişen ekonomik koşullara rağmen meslek mensuplarımızın yanında olmaya devam etmekteyiz.

Odamızın kuruluş 36. yıldönümünü kutladığımız bugün; geçmişten bugüne odamıza emek veren tüm başkanlarımıza, yönetim kurulu üyelerimize, kurul ve komisyonlarda görev alan meslektaşlarımıza teşekkür ediyor, aramızdan ayrılan meslek büyüklerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz. Mesleğimizin geleceğine sahip çıkmaya, meslektaşlarımızın haklarını savunmaya, birlik ve beraberlik içerisinde üretmeye ve ekonomimize değer katmaya kararlılıkla devam edeceğiz. Bu vesileyle Elazığ-Bingöl Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odamızın 36. kuruluş yıldönümünü kutluyor, tüm meslek mensuplarımıza sağlık, huzur ve başarı dolu bir çalışma hayatı diliyorum.”