EGMC Başkanı Zülfü Bal: Elazığspor aşkı bir sezonluk değil, ömürlüktür

Elazığ Gazeteciler ve Medya Cemiyeti Başkanı Zülfü Bal, Seza Çimento Elazığspor'un ortaya koyduğu mücadele ve taraftarın sergilediği büyük destek nedeniyle teşekkür mesajı yayımladı.

Haberin Özeti

  • EGMC Başkanı Zülfü Bal, Elazığspor sevgisinin bir maçlık veya sezonluk değil, ömür boyu süren büyük bir tutku olduğunu vurguladı.
  • Bal, takımın mücadelesi ve taraftarın büyük desteği için Seza Çimento Elazığspor Kulüp Başkanı Ahmet Feti Yılmaz ile yönetim ve teknik heyete teşekkür etti.
  • Ayrıca Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, milletvekilleri ve tüm destekçilere şükranlarını sunarak, Elazığspor'un üst liglere ulaşacağına inancını belirtti.

Başkan Zülfü Bal, yaptığı açıklamada Elazığspor sevgisinin bir maçlık ya da bir sezonluk değil, ömür boyu süren büyük bir tutku olduğunu vurgulayarak şu ifadelere yer verdi:

“Elazığspor aşkı, heyecanı ve sevgisi bir maçlık veya bir sezonluk değil, ömürlüktür. Takımımızın ortaya koyduğu mücadeleyle tüm Türkiye’ye büyüklüğümüzü ve daha üst ligleri hak ettiğimizi bir kez daha göstermiş bulunuyoruz.

Bu büyük başarıda tribünleri doldurarak takımını son ana kadar yalnız bırakmayan cefakâr Elazığspor taraftarımıza, Seza Çimento Elazığspor Kulüp Başkanı Sayın Ahmet Feti Yılmaz’a, As Başkan Sayın Mustafa Şerifoğulları’na, yönetim kurulu üyelerine, bizlere bu gururu ve heyecanı yaşatan teknik heyetimize ve futbolcularımıza gönülden teşekkür ediyoruz.

Ayrıca Elazığspor’umuza desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen başta Elazığ Belediye Başkanımız Sayın Şahin Şerifoğulları olmak üzere Milletvekillerimiz,İl Valimiz,tüm STK Başkanlarımız ve destek veren tüm iş insanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.

Elazığspor, bu şehrin ortak değeri, gururu ve sevdasıdır. İnancımız tamdır ki takımımız çok daha büyük başarılara imza atacak ve hak ettiği üst liglere en kısa sürede ulaşacaktır”