Elazığ Belediye Meclisi Haziran ayı oturumları başladı

Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarına başladı.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarına Meclis Başkanı Aydın Kara yönetiminde birinci birleşimle başladı.
  • Oturumda gündem maddeleri görüşülüp karara bağlanırken, bazı konular ilgili komisyonlara havale edildi.
  • Meclis üyeleri, Zabıta Müdürlüğü'nde kullanılmak üzere araç alımı teklifini oy birliği ile kabul etti.

Elazığ Belediye Meclisi, Haziran Ayı oturumlarına birinci birleşimle başladı. Meclis Başkanlığını Aydın Kara’nın yaptığı oturumların birinci birleşiminde gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.

Mecliste, gündem maddeleri ilgili komisyonlara havale edilerek; Zabıta Müdürlüğü’nde kullanılmak üzere araç alımı oy birliği ile kabul edildi.