Elazığ Belediyesi personeline eğitim semineri

Elazığ Belediyesi, personelin mesleki gelişimini desteklemek amacıyla 'Kamu Etik Kuralları Eğitimi' konulu bir seminer gerçekleştirdi.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, personeline yönelik “Kamu Etik Kuralları Eğitimi” konulu bir seminer düzenledi.
  • Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi'nde düzenlenen eğitimi, Elazığ İl Milli Eğitim Müfettişi İbrahim Polat çok sayıda belediye personeline verdi.
  • Seminerde, kamu hizmetinin saygınlığını ve etik ilkelerin önemini vurgulanırken, benzer eğitim programlarının artarak devam edeceği belirtildi.

Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, personelin mesleki gelişimine katkı sunmak amacıyla düzenlediği eğitim programlarını aralıksız şekilde sürdürüyor.

Bu kapsamda kamu etik kuralları konulu bir seminer düzenlendi. Seminer, Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi ve seminere çok sayıda belediye personeli katıldı.

Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü Müfettişi İbrahim Polat tarafından verilen seminerde katılımcılara, kamu hizmetinin saygınlığını ve vatandaşın güvenini artırma, kamu görevlilerinin etik davranış ilkeleri hakkında bilinçlenmesini sağlama konularında bilgiler aktarıldı.

Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü Müfettişi İbrahim Polat’ın sunumuyla gerçekleştirilen seminerde, kamu hizmetinde etik ilkelerin önemi vurgulandı. Katılımcılara, kamu görevlilerinin görevlerini yerine getirirken vatandaşın güvenini kazanacak ve hizmetin kalitesini artıracak davranış biçimleri hakkında bilgiler aktarıldı.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, personelin mesleki gelişimine katkı sunmak amacıyla düzenlenen eğitim programlarının artarak devam edeceği vurgulandı.