Futsal heyecanı Elazığ'da sona erdi

Gençlik ve Spor Bakanlığı Okul Sporları faaliyet programı kapsamında düzenlenen Yıldızlar Futsal Yarı Final Müsabakaları, Elazığ'da büyük bir heyecan ve coşku içerisinde tamamlandı.

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ev sahipliğinde Doğukent 15 Temmuz Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyona, 14 farklı ilden gelen 16 takım ve toplam 192 sporcu katıldı. Günler boyunca kıyasıya mücadelelere sahne olan müsabakalarda sporcular hem centilmence mücadele etti hem de izleyenlere büyük heyecan yaşattı.

Turnuva sonunda kızlar kategorisinde Erzincan birinci, Şanlıurfa ise ikinci olurken; erkekler kategorisinde Erzurum şampiyonluğa ulaşırken Muş ikinci sırada yer aldı.

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Elazığ’ın önemli spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmaya devam ettiği belirtilerek, “Bir önemli organizasyonu daha başarıyla tamamlamanın gururunu yaşıyoruz. Sporun merkezi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Elazığ’da önümüzdeki süreçte de ulusal ve bölgesel birçok organizasyon düzenlenmeye devam edecektir” ifadelerine yer verildi.

Açıklamada ayrıca organizasyona katılan tüm illere, sporculara, antrenörlere ve emeği geçen herkese teşekkür edilerek, derece elde eden takımlara Türkiye finallerinde başarılar dilendi.