Gençlik ve Spor Festivali İle Fener Alayı düzenlenecek
Elazığ'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile gençlik haftası etkinlikleri büyük bir coşkuyla kutlanacak. Elâzığ valiliği ile gençlik ve spor il müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenecek programlarda spor, sanat, kültür ve müzik dolu etkinliklerle gençler bir araya gelecek.
Haberin Özeti
- • Elazığ'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında saat 13.00'te Cumhuriyet Meydanı'nda 1. Gençlik ve Spor Festivali düzenlenecek.
- • Aynı gün saat 19.00'da 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndan Fener Alayı ve kortej yürüyüşü yapılacak, kutlamalar Gençlik Konseri ile sona erecek.
- • Elazığ Valiliği koordinasyonunda Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde 18 Mayıs'ta Gençlik Radyosu Yayını ve Resim Sergisi de gerçekleştirilecek.
Elazığ’da, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlenecek. Elazığ Valiliği tarafından organize edilen programlarda gençlerin sosyal, kültürel ve sportif gelişimlerine katkı sunulması hedeflenirken, milli birlik ve beraberlik duygusunun pekiştirilmesi amaçlanıyor.
Kutlamalar kapsamında ilk olarak “1. Gençlik ve Spor Festivali” gerçekleştirilecek. “Spordan Sanata, Kültürel Etkinliklerden Yarışmalara” temasıyla düzenlenecek festival, 19 Mayıs günü saat 13.00’te Cumhuriyet Meydanı’nda başlayacak. Festivalde gençlere yönelik spor istasyonları, sanat atölyeleri, kültürel etkinlikler ve çeşitli yarışmalar yer alacak.
Günün ikinci etkinliği ise “Fener Alayı ve Kortej Yürüyüşü” olacak. Aynı gün saat 19.00’da başlayacak yürüyüşün başlangıç noktası 15 Temmuz Demokrasi Meydanı olarak açıklandı. Etkinlikte vatandaşlar, meşaleler eşliğinde kortej yürüyüşü yaparak 19 Mayıs coşkusunu akşam saatlerinde de sürdürecek.
Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, tüm vatandaşları düzenlenecek programlara davet etti.
Öte yandan Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 15 Mayıs’ta başlayan Gençlik Haftası kutlamaları da devam ediyor.
Kutlamalar kapsamında 18 Mayıs’ta ilk olarak saat 14.00’te Elazığ Valiliği Makamında “Gençlik Radyosu Yayını” gerçekleştirilecek. Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu’nun katılımıyla yapılacak programda gençlerin sesi radyodan duyurulacak. Aynı gün saat 15.00’te Elazığ Gençlik Merkezi’nde düzenlenecek Resim Sergisi ise genç sanatçıların eserlerini vatandaşlarla buluşturacak.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri ise gün boyu sürecek programlarla kutlanacak. Sabah saat 10.00’da Elazığ Valiliği önünde Gazi Mustafa Kemal Atatürk anısına çelenk sunma töreni düzenlenecek.
Kutlamalar, saat 20.00’de Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilecek Gençlik Konseri ile sona erecek. Müzik dolu gecede gençler bayram sevincini hep birlikte yaşayacak.
Elazığ’da Gençlik Haftası kapsamında düzenlenen etkinliklerin, her yaştan vatandaşın katılımına açık olduğu belirtildi.