Güneykent'in miniklerinden çevre seferberliği

Elazığ Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü'nün başlattığı ödüllü yarışmaya en anlamlı destek Güneykent İlkokulu 4-A sınıfından geldi.

Haberin Özeti

  • Elazığ Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü, "Türkiye Çevre Haftası" kapsamında ödüllü elektronik atık ve mavi kapak toplama yarışması düzenledi.
  • Güneykent İlkokulu 4-A sınıfı öğrencileri, topladıkları mavi kapakları halaylarla coşkuyla teslim ederek çevre seferberliğine destek verdi.
  • 15 Nisan'da başlayan yarışma 30 Mayıs'ta sona erecek; katılımcılara 5 bilgisayar, 10 tablet ve 20 bisiklet hediye edilecek.

Elazığ’da sıfır atık bilincini güçlendirmek ve doğayı korumak adına hayata geçirilen dev kampanya, geleceğin teminatı çocuklarda karşılık buldu. Elazığ Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından "Türkiye Çevre Haftası" etkinlikleri kapsamında başlatılan “Elektronik Atık ve Mavi Kapak Toplama Yarışması”na katılan Güneykent İlkokulu 4-A Sınıfı öğrencileri, topladıkları kapakları İl Müdürlüğüne teslim etti.

TESLİMATI HALAYLARLA KUTLADILAR!

Çevre bilincinin artırılması ve plastik atıkların geri dönüşüme kazandırılması amacıyla haftalardır büyük bir titizlikle mavi kapak toplayan 4-A sınıfı öğrencileri, topladıkları kapakları yetkililere teslim ederken adeta bayram havası yaşadı. Teslimat sırasında miniklerin gözlerindeki heyecan ve mutluluk görülmeye değerken, çevreci öğrenciler bu başarılarını hep birlikte halay çekerek kutladı.

HEM DOĞA KAZANACAK HEM MİNİKLER: SON GÜN 30 MAYIS!

15 Nisan’da başlayan ve 30 Mayıs’a kadar devam edecek olan yarışma kapsamında, toplanan her 50 adet mavi kapak ve her 1 kilogram elektronik atık için katılımcılara 1 çekiliş hakkı tanınıyor.

Doğal kaynakların korunması ve enerji tasarrufu sağlanmasını hedefleyen yarışmanın sonunda yapılacak büyük çekilişle katılımcılara; 5 adet bilgisayar, 10 adet tablet ve 20 adet bisiklet hediye edilecek.