HÜDA PAR'da iki ilçe kongreleri tamamlandı

HÜDA PAR'da iki ilçede kongre tamamlandı. Alacakaya'da Mehmet Esen, Arıcak'ta Mehmet Ali Yıldız yeniden başkan seçildi.

Haberin Özeti

  • HÜDA PAR, Alacakaya ve Arıcak ilçe başkanlıklarında olağan kongrelerini tamamladı; mevcut başkanlar yeniden seçildi.
  • Alacakaya'da Mehmet Esen, Arıcak'ta ise Mehmet Ali Yıldız tek liste halinde yapılan seçimlerle güven tazeleyerek görevlerine devam etti.
  • Kongrelere il başkanlığı temsilcileri katılarak teşkilatların çalışmalarını değerlendirdi ve yeni yönetim kurullarına başarılar diledi.

HÜDA PAR Alacakaya ve Arıcak ilçe başkanlıklarında olağan kongreler yapıldı. Her iki ilçede de tek liste halinde gerçekleştirilen seçimlerde mevcut başkanlar görevlerine devam etti.

Alacakaya İlçe Başkanlığı kongresinde mevcut başkan Mehmet Esen Yeniden başkan seçildi.  Programa il başkanlığını temsilen İl Başkanı Sekreteri Zülfü Öztürk katıldı. Öztürk, kongrede yaptığı konuşmada teşkilatın çalışmalarına dair değerlendirmelerde bulunarak yeni dönemde başarılar diledi.

Yeniden ilçe başkanı seçilen Mehmet Esen, kendisine duyulan güven için teşekkür ederek, “Alacakaya’da partimizin sesi olmaya, halka hizmet anlayışıyla çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Arıcak İlçe Başkanlığı’nda gerçekleştirilen kongrede ise mevcut başkan Mehmet Ali Yıldız yeniden seçildi. Kongreye İl Başkan Yardımcısı Medeni Salman katıldı. Salman, yaptığı konuşmada ilçe teşkilatının uyumlu çalışmasından övgüyle bahsederek, Mehmet Ali Yıldız ve ekibine yeni dönemde başarılar diledi.

Her iki kongrede de yeni yönetim kurulu üyeleri belirlenirken, seçimlerin ilçe teşkilatları için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.