Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması Bölge Finali Elazığ'da yapıldı
Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Kur'an-ı Kerim'i güzel okuma yarışması bölge finali, Elazığ'da gerçekleştirildi. Yedi ilden 13 öğrencinin katıldığı yarışmada, gençler Kur'an-ı Kerim'i en güzel şekilde okuyabilmek için jüri karşısında performans sergiledi.
Haberin Özeti
- • Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü, Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması Bölge Finali'ni Elazığ’da gerçekleştirdi.
- • Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi’ndeki yarışmaya Van dahil yedi ilden toplam 13 ortaokul ve lise öğrencisi katıldı.
- • Yarışmacılar, Kur’an-ı Kerim’i en güzel şekilde okuyabilmek amacıyla jüri karşısında büyük bir titizlikle performans sergiledi.
Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Din, Ahlak ve Değer Alanı Seçmeli Dersler Yarışmaları” kapsamında gerçekleştirilen Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması Bölge Finali, Elazığ’da düzenlendi.
Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen yarışmaya Van, Bitlis, Siirt, Batman, Diyarbakır, Mardin ve Elazığ’dan gelen ortaokul ve lise öğrencileri katıldı. Toplam 13 yarışmacının yer aldığı programda öğrenciler, Kur’an-ı Kerim’i en güzel şekilde okuyabilmek için jüri karşısında performans sergiledi.
Programın açılış konuşmasını yapan Çubukbey Anadolu Lisesi Müdürü Bekir Erol, yarışmanın hayırlı olması temennisinde bulunarak tüm öğrencilere başarılar diledi.
Jüri Başkanı Hümeyra Tarhan ise yarışma öncesinde katılımcılara ve izleyicilere yarışma kuralları hakkında bilgi verdi. Tarhan, değerlendirme sürecinde dikkate alınacak kriterlere ilişkin açıklamalarda bulundu.
Konuşmaların ardından yarışmacılar sahneye çıkarak Kur’an-ı Kerim tilavetlerini gerçekleştirdi. Katılımcıların büyük emek ve hazırlıkla yer aldığı yarışma, izleyiciler tarafından ilgiyle takip edildi.