Mersin'de Elazığ kültürünü yaşatacak yeni bir dernek kuruldu
Mersin'de kurulan Elazığlılar Derneği, yöresel lezzetlerin ikram edildiği etkinlikte hemşehrilerini ağırlayarak kapılarını açtı. Başkan Gürler, amaçlarının Elâzığ kültürünü yaşatmak ve birlik sağlamak olduğunu belirtti.
Haberin Özeti
- • Mersin’de kurulan Elazığlılar Derneği, yöresel lezzetlerden ışkınlı yumurta ve peynirli ekmeğin ikram edildiği etkinlikle kapılarını açtı.
- • Başkan Cemal Gürler, derneğin temel amacının Elazığ kültürünü Mersin'de tanıtmak, yaşatmak ve hemşehriler arasında birlik sağlamak olduğunu belirtti.
- • Yenişehir Kaymakamlığı karşısındaki "Elazığlılar Dernek Evi" adresinde faaliyet gösterecek dernek, tüm hemşehrilere ve Mersin vatandaşlarına açık olacak.
Mersin’de yaşayan Elazığlıları bir araya getirmek ve Elazığ kültürünü tanıtmak amacıyla Mersin Elazığlılar Derneği kuruldu. Derneğin açılışı sebebiyle dernek lokalinde düzenlenen etkinlikte, Mersin’deki Elazığlılara ve davetlilere Elazığ’ın yöresel lezzetlerinden ışkınlı yumurta ve peynirli ekmek ikram edildi.
Kuruluş amaçlarına dair açıklamalarda bulunan Dernek Başkanı Cemal Gürler ve Başkan Yardımcısı Sefai Sevinç, temel gayelerinin Elazığ kültürünü Mersin'de tanıtmak ve yaşatmak olduğunu belirtti. Gürler ve Sevinç, derneğin hemşehriler arasında birliktelik oluşturacağını, buluşmalara ve ortak etkinliklere ev sahipliği yapacağını ifade etti.
Dernek yönetimi, kapılarının tüm hemşehrilere ve Mersinli vatandaşlara her zaman açık olduğunu vurguladı. Yapılan açıklamada, dernek merkezinin Mersin Yenişehir Kaymakamlığı karşısında yer alan "Elazığlılar Dernek Evi" adresinde faaliyet göstereceği bildirildi.