Saadet Partisi İl Başkanı Yüksel Abdullahpaşa'da vatandaşlarla bir araya geldi

Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı, Abdullahpaşa Mahallesi'nde gerçekleştirdiği saha çalışması kapsamında vatandaşlarla bir araya geldi. Kurulan tanıtım ve üye standında vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunulurken, mahalle sakinleri ve pazar esnafının talep ve sorunları dinlendi.

Haberin Özeti

  • Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı, Abdullahpaşa Mahallesi'nde saha çalışması gerçekleştirerek tanıtım standında vatandaşlarla bir araya geldi.
  • Programda ekonomik sıkıntılar, hayat pahalılığı, emeklilerin geçim sorunları ve esnafın yaşadığı zorluklar ana gündem maddeleri oldu.
  • İl Başkanı Yunus Emre Yüksel, vatandaşların temel gündeminin ekonomi olduğunu belirtip, parti olarak doğrudan temaslara devam edeceklerini açıkladı.

İl Başkanı Yunus Emre Yüksel ve Saadet Parti'si üyelerinin katılımı ile gerçekleştirilen programda; ekonomik sıkıntılar, hayat pahalılığı, emeklilerin geçim sorunları ve esnafın yaşadığı ekonomik zorluklar gündemin öne çıkan başlıkları arasında yer aldı. Pazar alanında vatandaşlarla birebir görüşmeler gerçekleştiren parti heyeti, özellikle artan yaşam maliyetleri ve düşük gelir nedeniyle yaşanan geçim mücadelesine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Program kapsamında açıklamalarda bulunan İl Başkanı Yunus Emre Yüksel, vatandaşların temel gündeminin ekonomi olduğunu belirterek, emeklilerin ve dar gelirli vatandaşların yaşadığı sorunların giderek ağırlaştığını ifade etti. Yüksel, Saadet Partisi’nin vatandaşlarla doğrudan temas kurmaya devam edeceğini ve çözüm önerilerini sahada anlatmayı sürdüreceklerini söyledi.