Sanatçı merhum Abdullah Şekeroğlu için mevlit programı
Sanatçı Abdullah Şekeroğlu, vefatının 40. gününde İzzet Paşa Camii'nde düzenlenen mevlid-i şerif programıyla, dualarla anıldı.
Haberin Özeti
- • Usta sinema ve tiyatro sanatçısı Abdullah Şekeroğlu, vefatının 40. gününde Elazığ’daki İzzet Paşa Camii’nde anıldı.
- • Akşam namazı sonrası düzenlenen Mevlid-i Şerif programına ailesi, yakınları ve çok sayıda seveni katılım sağladı.
- • Kur’an tilaveti, mevlit ve dualarla Şekeroğlu’nun sanata katkıları yad edildi, anma töreni ikramların ardından sona erdi.
Elazığ’ın yetiştirdiği usta sinema ve tiyatro sanatçısı Abdullah Şekeroğlu, vefatının 40. gününde İzzet Paşa Camii’nde düzenlenen Mevlid-i Şerif programıyla anıldı.
Akşam namazını müteakip gerçekleştirilen anma törenine merhum sanatçının ailesi, yakınları ve çok sayıda seveni katılım sağladı. Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başlayan programda, okunan mevlit ve dualar eşliğinde Şekeroğlu’nun sanat dünyasına ve şehre kattığı değerler yad edildi.
Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği ve sanatçının hatırasına duaların edildiği anma programı, yapılan ikramların ardından sona erdi.