Su Ürünleri Yetiştiricileri Üretici Birliği kongresi yapıldı

Elazığ İli ve İlçeleri İç Su Ürünleri Yetiştiricileri Üretici Birliği Kongresi Keban ilçesinde yapıldı. gerçekleştirilen kongrede tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Gökhan Elgin, yeniden başkanlığa seçildi.

Haberin Özeti

  • Elazığ İli ve İlçeleri İç Su Ürünleri Yetiştiricileri Üretici Birliği Kongresi, Keban ilçesinde gerçekleştirildi.
  • Kongrede tek listeyle yapılan seçimde mevcut başkan Gökhan Elgin, yeniden başkanlığa seçildi.
  • Başkan Elgin, balıkçılık sektörünün umut verdiğini ve alabalık üretiminde Türkiye'de önemli bir konumda olduklarını belirtti.

Elgin, yaptığı konuşmada, balıkçılık sektörünün umut verdiğini belirtti. Daha önce pazarlama sıkıntısı çektiklerini fakat şimdi bu sıkıntıyı yaşamadıklarını dile getiren Elgin, alabalık üretiminde Türkiye'de önemli bir yere sahip olduklarını kaydetti.

Kongreye, Belediye Bakanı Yücel Doğan, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Hacı Turan, bazı sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve üyeler katıldı.