Urla Elazığlılar Derneği'nde devir teslim

Urla Elazığlılar Derneği'nde gerçekleştirilen devir teslim töreniyle, Dernek Yönetimi Cem Özbay başkanlığında yeni döneme resmen başladı

Haberin Özeti

  • Urla Elazığlılar Derneği'nde düzenlenen devir teslim töreniyle Cem Özbay başkanlığında yeni dönem resmen başladı.
  • Yeni yönetim, hemşehri bağlarını güçlendirmeyi, sosyal ve kültürel etkinlikleri artırmayı hedefliyor.
  • Görev değişimi, tecrübe ile yeni vizyonun birleşimi olarak değerlendirilirken, ortak akıl ve dayanışma ruhu vurgulandı.

Urla Elazığlılar Derneği’nde devir teslim programı düzenlendi. Dernek Başkanlığı görevi Cem Özbay’a devredildi.

Urla Elazığlılar Derneği’nde gerçekleştirilen devir teslim töreniyle, dernek yönetimi Cem Özbay başkanlığında yeni döneme resmen başladı.

Yeni yönetimin özellikle hemşehri bağlarını güçlendirmeye yönelik projeler üzerinde çalışacağı belirtilirken, sosyal ve kültürel etkinliklerin artırılması, gençlerin dernek faaliyetlerinde daha aktif rol alması ve Urla'da yaşayan Elazığlı vatandaşların temsil gücünün daha ileri taşınmasının hedeflendiği ifade edildi.

Devir teslim programında görev değişiminin bir ayrılık değil, tecrübe ile yeni vizyonun birleşmesi olarak değerlendirildiği aktarıldı. Ortak akıl, istişare kültürü ve dayanışma ruhuyla hareket edileceğinin altı çizilirken, yeni dönemin dernek çalışmalarına farklı bir enerji katmasının beklendiği kaydedildi.